PIOTR KUŁAKOWSKI – (ur.21.12.1978 w Słupsku)
- 1999 rok ukończył PSM w Słupsku w klasie kontrabasu u mgr.Wasyla Wołoszyna uzyskująt
tytuł muzyka instrumentalisty
- 1999 – 2004 studia w Akademii Muzycznej w Katowicach wydz. Jazz i Muz. Rozrywkowa
w klasie kontrabasu adiunkta J.Niedzieli. uzyskanie tytułu magistra sztuki
- 2003 I Miejsce w VII Ogólnopolskim Konkursie Standardów Jazzowych w Siedlcach
kwiecień2003, oraz nagrodę dla najlepszego zespołu w VI Ogólnopolskim Przeglądzie
Młodych Zespołów Jazzowych i Bluesowych w Gdyni maj 2003 z zespołem DePrezes
Quartet, którego jest założycielem i liderem
- 2005 I Miejsce „cum laude” na 53 Europejskim Festiwalu Młodych Muzyków w Neerpelt w
Belgii, kwiecień 2005 oraz III Miejsce na X Big Band Festiwalu w Nowym Tomyślu, maj
2005 z Big Bandem PAP w Słupsku
- 2005 – 2008 współpraca z Teatrem Muzycznym w Gdyni. Próby, realizacja i wykonanie
spektakli: „Być Marylin” , „Lola Blau”, „Szafa”
Współpracował i koncertował z czołowymi polskimi muzykami: Piotr Wojtasik, Janusz Muniak, Jarek Śmietana, Tomasz Szukalski, Maciej Sikała, Leszek Kułakowski, Jacek Pelc,
Leszek Żądło, Kazimierz Jonkisz, Dominik Bukowski i muzykami niemieckimi : Rolf Zielke, Christian Knocie, Ulli Orth Michael Kullick oraz ze światowej sławy amerykańskim trębaczem EDDIE HENDERSONEM.
Grał również koncerty z takimi orkiestrami: NOSPR w Katowicach, Filharmonia Krakowska, Filharmonia Bałtycka w Gdańsku, Sinfonia Baltica w Słupsku
( szczegółowy wykaz dorobku artystycznego w osobnym załączniku)
Koncertował w wielu czołowych klubach jazzowych w Polsce, Niemczech i Holandii, oraz był uczestnikiem wielu festiwalu muzycznych w Polsce. W roku 2009 odbył trasę koncertową po Chinach z projektem „Poems Of Chopin”.
Piotr Kułakowski jest również od 2004 roku asystentem w Instytucie Muzyki przy Akademii Pomorskiej w Słupsku oraz wykładowca Akademii Muzycznej w Gdańsku w katedrze Jazzu i Muzyki Rozrywkowej
Improwizacja semestr: 4
dla: Jazz i muzyka estradowa Kompozycja i aranżacja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Improwizacja semestr: 2
dla: Jazz i muzyka estradowa Kompozycja i aranżacja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Improwizacja semestr: 1
dla: Jazz i muzyka estradowa Kompozycja i aranżacja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Improwizacja semestr: 3
dla: Jazz i muzyka estradowa Kompozycja i aranżacja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - gitara basowa, kontrabas semestr: 6
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - gitara basowa, kontrabas semestr: 1
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - gitara basowa, kontrabas semestr: 2
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - gitara basowa, kontrabas semestr: 3
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - gitara basowa, kontrabas semestr: 4
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - gitara basowa, kontrabas semestr: 5
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - kontrabas, gitara basowa z dydaktyką przedmiotową specjalności głównej semestr: 1
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - kontrabas, gitara basowa z dydaktyką przedmiotową specjalności głównej semestr: 2
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - kontrabas, gitara basowa z dydaktyką przedmiotową specjalności głównej semestr: 4
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Jazzowy instrument główny - kontrabas, gitara basowa z dydaktyką przedmiotową specjalności głównej semestr: 3
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 1
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 2
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 4
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 3
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 2
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 1
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Studia orkiestrowe semestr: 3
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2012) |
Zespoły instrumentalne semestr: 5
dla: Jazz i muzyka estradowa Kompozycja i aranżacja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Zespoły instrumentalne semestr: 2
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Zespoły instrumentalne semestr: 1
dla: Jazz i muzyka estradowa Instrumentalistyka (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |
Zespoły instrumentalne semestr: 6
dla: Jazz i muzyka estradowa Kompozycja i aranżacja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012) |