Europejski System Akumulacji i Transferu Punktów
» Strona główna » Pedagodzy

Skupin Renata

O sobie

Teoretyk muzyki, absolwentka Wydziału Kompozycji i Teorii Muzyki Akademii Muzycznej im S. Moniuszki w Gdańsku (1994, dyplom z wyróżnieniem; I miejsce w X Konkursie Prac Magisterskich Akademii Muzycznych w Polsce za pracę pt. Kwartety smyczkowe Tadeusza Bairda). Jako stypendystka rządu francuskiego odbyła staż-specjalizację, w ramach studiów III stopnia, na Wydziale Muzyki i Muzykologii Université Paris-Sorbonne, w grupie badawczej Poïétique musicale contemporaine (1998). Doktoryzowała się w 2003 roku w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie dysertacją pt. Poetyka muzyki orkiestrowej Giacinto Scelsiego. Dzieło a duchowość kompozytora — między Wschodem a Zachodem, za którą otrzymała wyróżnienie w Konkursie Związku Kompozytorów Polskich na prace naukowe z dziedziny muzykologii i Nagrodę im. Ks. Prof. Hieronima Feichta (2005).

Adiunkt w Instytucie Teorii Muzyki, w latach 2010–2012 prodziekan, od 2012 dziekan Wydziału Dyrygentury, Kompozycji i Teorii Muzyki, redaktor naczelny czasopisma naukowego „Aspekty Muzyki” (aspektymuzyki.amuz.gda.pl), członek zwyczajny Sekcji Muzykologów Związku Kompozytorów Polskich.

Zainteresowania naukowe koncentruje na twórczości kompozytorów XX wieku, głównie w kontekście związków muzyki zachodnioeuropejskiej z kulturami Orientu. Uczestniczyła w kilkudziesięciu konferencjach krajowych i zagranicznych, wyniki badań opublikowała w ponad dwudziestu artykułach. Obecnie pracuje nad monografią poświęconą orientalizmowi w muzyce polskiej I połowy XX wieku.

SPIS PUBLIKACJI

1. Prace naukowe

1.1. Książki 

  1. Poetyka muzyki orkiestrowej Giacinto Scelsiego. Dzieło a duchowość kompozytora – między Wschodem a Zachodem, Musica Iagellonica, Kraków 2008, ss. 381.

1.2. Artykuły, rozdziały w książkach, publikacje konferencyjne

  1. Joga dźwięku i konstruktywizm w muzyce Giacinto Scelsiego – między Wschodem a Zachodem, w: Filozofia muzyki, red. Krzysztof Guczalski, Kraków 2003, s. 188–197.
  2. Trzy aspekty Dźwięku w "Konx Om Pax" Giacinto Scelsiego. Od archetypu do awangardy, w: Dzieło muzyczne i jego archetyp, red. Anna Nowak, Akademia Muzyczna, Bydgoszcz 2006, s. 205–217.
  3. Orientalna koncepcja dźwięku a praktyka kompozytorska Giacinto Scelsiego. Inspiracja i zakorzenienie, w: Muzyka i jej konteksty, cz. II, red. Teresa Brodniewicz, Hanna Kostrzewska, Janina Tatarska,  Akademia Muzyczna, Poznań 2006, s. 169–178.
  4. Cage, Stockhausen, Scelsi – trzy głosy w dialogu międzykulturowym, w: Pokój jako przedmiot międzykulturowej edukacji artystycznej, red. Jarosław Chaciński, Słupsk 2007, s. 221–227.
  5. W poszukiwaniu sacrum. O poetyce muzycznej i duchowości Giacinto Scelsiego, w: „Musica Sacra Nova” 2007, nr 1, red. Łukaszewski, s. 226–239.
  6. Iter ad Orientem w twórczości fortepianowej Giacinto Scelsiego, w: Muzyka fortepianowa XIV, Prace Specjalne 74, Gdańsk 2007, s. 262–280.
  7. 'Un royaume différent' ('A Different Realm') – about 'Hurqualia' in the Context of the Musical Style of Giacinto Scelsi, „Musicology Today” 2007, t. IV, Anthropology – History – Analysis, s. 104–113.
  8. W poszukiwaniu transcendencji – sacrum a orientalne inspiracje w twórczości Marcina Błażewicza, w: Muzyka religijna – między epokami i kulturami, tom I, red. Krystyna Turek, Bogumiła Mika, Uniwersytet Śląski, Katowice 2008, s. 138–148.
  9. Topos drogi w twórczości orkiestrowej Giacinto Scelsiego, „Polski Rocznik Muzykologiczny”. Sekcja Muzykologów ZKP 2007–2008, Warszawa, s. 167–193.
  10. Teozoficzne inspiracje w muzyce europejskiej XX wieku, w:  Muzyka religijna między epokami i kulturami, tom II, pod red. Krystyny Turek i Bogumiły Miki, Uniwersytet Śląski, Katowice 2009, s. 217–227.
  11. Orient w twórczości Ludomira M. Rogowskiego – obcy czy swojski?, w: Dzieło i muzyczne i jego konteksty, red. Anna Nowak, Akademia Muzyczna, Bydgoszcz 2009, s. 77–90.
  12. Koncepcja „polskiej wschodniości” w teorii i w praktyce kompozytorskiej Ludomira M. Rogowskiego, w: De musica commentarii, vol. 2, red. T. Brodniewicz i H. Kostrzewska, Akademia Muzyczna, Poznań 2010, s. 93–108.
  13. Egzotyzm i postacie egzotyki w muzyce – próba rewizji problemu, „Polski Rocznik Muzykologiczny”, Sekcja Muzykologów ZKP 2010, Warszawa, s. 113–124.
  14. Alpha… Konstantego Regameya – orientalizm a uniwersalizm , w: Händel, Haydn i idea uniwersalizmu muzyki, red. Ryszard Daniel Golianek, Piotr Urbański, Rhytmos, Poznań 2010, s. 309–324.
  15. Izotopia semantyczna i jej zastosowanie w badaniach nad orientalizmem muzycznym — możliwości i ograniczenia, „Aspekty Muzyki” 2011, tom 1, red. Renata Skupin, s. 181–202.
  16. O nirwanie po polsku i innych toposach Orientu indyjskiego w muzyce polskiej pierwszej połowy XX wieku — próba rekonesansu, w: Muzyka religijna — między epokami i kulturami, t. 3, red. Krystyna Turek, Bogumiła Mika, Uniwersytet Śląski, Katowice 2012, s. 48–61.
  17. L’identité retrouvée. Aspects orientaux et occidentaux de la poétique musicale de Giacinto Scelsi, w: Musik und kulturelle Identität. Bericht über den Internationalen Kongress der Gesellschaft für Musikforschung in Weimar 2004, Herausgegeben von Detlef Altenburg, Rainer Bayreuther, Bärenreiter, Kassel 2012, s. 505–511.
  18. W poszukiwaniu metod analizy orientalizmu w muzyce polskiej I połowy XX wieku, w: Analiza dzieła muzycznego. Historia. Teoria. Praxis, tom II, red. Anna Granat-Janki i zespół, Akademia Muzyczna, Wrocław 2012, s. 121–134.
  19. Reprezentacje Orientu w Le Tour du Monde en Miniature Aleksandra Tansmana, w: Dzieło muzyczne jako znak, tom 10, red. Anna Nowak, Akademia Muzyczna, Bydgoszcz 2012, s. 127–139.
  20. Problem orientalizmu w muzyce polskiej okresu międzywojennego a narzędzia krytyki postkolonialnej, w: Sto lat muzykologii polskiej. Historia - Teraźniejszość - Perspektywy, Sekcja Muzykologów Związku Kompozytorów Polskich, Uniwersytet Jagielloński, Warszawa–Kraków (złożone do druku).
  21. Muzyka ciszy i cisza w muzyce kultur Orientu — zarys problematyki, w: Czy cisza jest muzyką?, red. Ryszard D. Golianek, Magdalena Grajter, Łódź (złożone do druku).
  22. Orientalizm w Koncercie na głos i orkiestrę op. 8 Tadeusza Z. Kasserna, w: Analiza dzieła muzycznego. Historia. Teoria. Praxis, tom III, red. Anna Granat-Janki i zespół, Akademia Muzyczna, Wrocław (złożone do druku).

3. Pozostałe publikacje naukowe

3.1. Prace popularyzatorskie

  1. Hommage à Pierre Schaeffer. W czterdziestą rocznicę powstania GRM, „Ruch Muzyczny” 1998 nr 25, s. 23–24.
  2. Muzyka, multimedia i pedagogika, „Ruch Muzyczny” 1999, nr 3, s. 15–16.
  3. Gérard Grisey i „musique spectrale”, „Ruch Muzyczny” 1999, nr 23, s. 13–14.
  4. Giacinto Scelsi i jego muzyka – mity i rzeczywistość, „Ruch Muzyczny” 2008 nr 10, s.   6–10.

3.2. Hasła encyklopedyczne

  1. Hajdun Janusz, hasło w: Kompozytorzy polscy 1918–2000, red. Marek Podhajski, tom II, Biogramy, Akademia Muzyczna, UMFC, Gdańsk–Warszawa 2005, s. 293–295. 
  2. Pniewski Zbigniew Ryszard, hasło w: Kompozytorzy polscy 1918–2000, red. Marek Podhajski, tom II, Biogramy, Akademia Muzyczna, UMFC, Gdańsk–Warszawa 2005, s. 766–767.

3.3. Sprawozdania

  1. Akademia Muzyczna w Gdańsku. Wydarzenia naukowo artystyczne Wydziału Dyrygentury, Kompozycji i Teorii Muzyki w roku akademickim 2011-2012, „Teoria Muzyki. Studia, interpretacje, dokumentacje”, Kraków 2012, s. 178–180.

4. Redakcje naukowe

  1. „Aspekty Muzyki” 2011, tom 1, 278 ss.
  2. „Aspekty Muzyki” 2012, tom 2, 212 ss.

 

 

 

Strona www

- brak -

Dziedzina

nauki humanistyczne; dyscyplina: nauki o sztuce

Prowadzone kursy

Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (gitara) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (instrumenty orkiestrowe) (stacjonarne, magisterskie uzupełniające, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (fortepian) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (fortepian) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (fortepian) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (fortepian) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (gitara) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (gitara) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (gitara) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na klawesynie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (organy) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (organy) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (organy) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na organach (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na akordeonie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na fortepianie (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Instrumenty orkiestrowe (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na gitarze (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2010)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (instr. orkiestrowe) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 1
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (organy) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (instr. orkiestrowe) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 3
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (instr. orkiestrowe) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego semestr: 4
dla: Instrumentalistyka Gra na instrumencie (instr. orkiestrowe) (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2020)
Analiza dzieła muzycznego XX i XXI w. semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Analiza dzieła muzycznego XX i XXI w. semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Analiza dzieła muzycznego XX i XXI w. semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Analiza dzieła muzycznego XX i XXI w. semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Metodologia pisemnej pracy dyplomowej semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2018)
Metodologia pisemnej pracy dyplomowej semestr: 2
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2018)
Metodologia pisemnej pracy dyplomowej semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2018)
Pisemna praca dyplomowa semestr: 5
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2018)
Pisemna praca dyplomowa semestr: 6
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2018)
Praca magisterska semestr: 4
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Praca magisterska semestr: 3
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Seminarium licencjackie semestr: 4
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2018)
Seminarium magisterskie semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 1
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 2
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 1
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 2
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Techniki kompozytorskie XX i XXI w. semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Wprowadzenie do pracy naukowej semestr: 1
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Wprowadzenie do pracy naukowej semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Wprowadzenie do pracy naukowej semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Wprowadzenie do pracy naukowej semestr: 2
dla: Dyrygentura Dyrygentura symfoniczno-operowa (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Wprowadzenie do pracy naukowej semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Wprowadzenie do pracy naukowej semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, licencjackie, (obowiązuje od: 2012)
Współczesne metody analityczne semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Współczesne metody analityczne semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Współczesne metody analityczne semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria Muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Współczesne metody analityczne semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2018)
Współczesne metody analityczne semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Współczesne metody analityczne semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Kompozycja (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Współczesne metody analityczne semestr: 1
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
Współczesne metody analityczne semestr: 2
dla: Kompozycja i Teoria Muzyki Teoria muzyki (stacjonarne, magisterskie, (obowiązuje od: 2012)
wykonanie: www.ansta.pl