Europejski System Akumulacji i Transferu Punktów
» Strona główna

Chór

symboljezyk
2/986
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu

Zapoznanie studentów z literaturą wokalno-instrumentalną oraz chóralną różnych epok, kompozytorów polskich i obcych, nauka prawidłowego posługiwania się głosem, kształcenie głosu, rozwijanie wrażliwości intonacyjno - emisyjnej, nauka śpiewania w wielogłosie, współpracy między zespołem chóralnym i orkiestrą, rozwijanie ekspresji muzycznej poprzez śpiew, przygotowanie zespołu do udziału w koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych.

sposób realizacji
zajęcia stacjonarne
wymagania wstępne i dodatkowe

nie dotyczy

zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu

emisja głosu

bibliografia podstawowa

Utwory na chóry a cappella, formy wokalno-instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, fortepianu.

bibliografia uzupełniająca

nie dotyczy

efekty kształcenia - wiedza

efekty kształcenia - umiejętności

efekty kształcenia - kompetencje społeczne

Semestry

Instrumentalistyka
Gra na klawesynie (licencjackie, stacjonarne, obowiązuje od: 10/zimowy)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
145.003.0ćwiczeniazaliczenieas. mgr Małgorzata Rolak, 2/986/2667
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
245.003.0ćwiczeniazaliczenieas. mgr Małgorzata Rolak, 2/986/2668
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
345.003.0ćwiczeniazaliczenieas. mgr Małgorzata Rolak, 2/986/2669
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
445.003.0ćwiczeniazaliczenieas. mgr Małgorzata Rolak, 2/986/2670
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
545.003.0ćwiczeniazaliczenieas. mgr Małgorzata Rolak, 2/986/2671
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
645.003.0ćwiczeniazaliczenieas. mgr Małgorzata Rolak, 2/986/2672
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

wykonanie: www.ansta.pl