symbol | jezyk |
---|---|
4/6029 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
- zapoznanie studentów z literaturą chóralną różnych epok, twórczością kompozytorów polskich i obcych, - kształcenie głosu wraz z umiejętnością posługiwania się nim, - rozwijanie wrażliwości intonacyjno - emisyjnej, - rozwijanie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnej, kształcenie poczucia wyrazu interpretacyjnego utworów muzyki chóralnej, - pogłębianie związku z kulturą muzyczną regionu, - przygotowanie zespołu do udziału w koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - wdrażanie w praktyce wiadomości z metodyki prowadzenia zespołów wokalnych, dyrygowania, emisji głosu, kształcenia słuchu, - przygotowywanie koncertów dyplomowych przez studentów kierunku dyrygentury chóralnej. | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
nie dotyczy | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
emisja głosu | |
bibliografia podstawowa | |
Utwory na chóry a cappella, formy wokalno-instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |
bibliografia uzupełniająca | |
nie dotyczy | |
efekty kształcenia - wiedza | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 60.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Michał Kozorys, dr Beata Śnieg, | 4/6029/16218 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Chór wykonuje dzieła epok od renesansu do współczesności: - formy wokalne a cappella - msze, motety, madrygały, pieśni, - formy wokalno - instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Ocena semestralna jest wynikiem: - obecności wg prowadzonej imiennej listy, - obecności na koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - aktywności studenta na próbach. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 60.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Michał Kozorys, dr Beata Śnieg, | 4/6029/16197 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Chór wykonuje dzieła epok od renesansu do współczesności: - formy wokalne a cappella - msze, motety, madrygały, pieśni, - formy wokalno - instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Ocena semestralna jest wynikiem: - obecności wg prowadzonej imiennej listy, - obecności na koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - aktywności studenta na próbach. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | 60.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Michał Kozorys, dr Beata Śnieg, | 4/6029/16187 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Chór wykonuje dzieła epok od renesansu do współczesności: - formy wokalne a cappella - msze, motety, madrygały, pieśni, - formy wokalno - instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Ocena semestralna jest wynikiem: - obecności wg prowadzonej imiennej listy, - obecności na koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - aktywności studenta na próbach. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | 60.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Michał Kozorys, dr Beata Śnieg, | 4/6029/16179 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Chór wykonuje dzieła epok od renesansu do współczesności: - formy wokalne a cappella - msze, motety, madrygały, pieśni, - formy wokalno - instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Ocena semestralna jest wynikiem: - obecności wg prowadzonej imiennej listy, - obecności na koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - aktywności studenta na próbach. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | 60.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Michał Kozorys, dr Beata Śnieg, | 4/6029/16178 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Chór wykonuje dzieła epok od renesansu do współczesności: - formy wokalne a cappella - msze, motety, madrygały, pieśni, - formy wokalno - instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Ocena semestralna jest wynikiem: - obecności wg prowadzonej imiennej listy, - obecności na koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - aktywności studenta na próbach. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | 60.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Michał Kozorys, dr Beata Śnieg, | 4/6029/16177 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Chór wykonuje dzieła epok od renesansu do współczesności: - formy wokalne a cappella - msze, motety, madrygały, pieśni, - formy wokalno - instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, organów lub innych instrumentów. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Ocena semestralna jest wynikiem: - obecności wg prowadzonej imiennej listy, - obecności na koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych, - aktywności studenta na próbach. |