semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 60.00 | 3.0 | wykład | zaliczenie | dr hab. Karol Kisiel, dr Błażej Połom, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5351/14448 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
studia partytury, ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach / wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga/, oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych, dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób: Nieobecności - ocena w punktach 0 23-25 1-2 21-22 3-4 19-20 5-6 17-18 7 16 8 15 9 14 10 13 Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 60.00 | 3.0 | wykład | zaliczenie | dr hab. Karol Kisiel, dr Błażej Połom, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5351/14457 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
studia partytury, ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach / wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga/, oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych, dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób: Nieobecności - ocena w punktach 0 23-25 1-2 21-22 3-4 19-20 5-6 17-18 7 16 8 15 9 14 10 13 Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | 60.00 | 3.0 | wykład | zaliczenie | dr hab. Karol Kisiel, dr Błażej Połom, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5351/15665 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | 60.00 | 3.0 | wykład | zaliczenie | dr hab. Karol Kisiel, dr Błażej Połom, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5351/15666 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | 60.00 | 3.0 | wykład | zaliczenie | dr hab. Karol Kisiel, dr Błażej Połom, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5351/15667 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | 60.00 | 3.0 | wykład | zaliczenie | dr hab. Karol Kisiel, dr Błażej Połom, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5351/15668 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Jak w semestrach 1-2. |