symbol | jezyk |
---|---|
4/5182 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Przedmiot realizowany z wokalistami wszystkich lat w wymiarze 4 godz tygodniowo mający na celu wykonywanie opracowań wielogłosowych standardów jazzowych, muzyki rozrywkowej oraz gospel a' cappella, z towarzyszeniem fortepianu, zespołów instrumentalnych i Big Bandu. | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
Wykonanie koncertowe na pamięć 10 utworów w różnych stylach i składach. | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
-czytanie nut a vista -nauka elementów improwizacji wokalnej -doskonalenie prawidłowej emisji głosu poprzez właściwie dobrane ćwiczenia -poznanie literatury (opracowań) utworów jazzowych i rozrywkowych -praca z akompaniatorem -praca z zespołem instrumentalnym -możliwość dyrygowania śpiewanymi utworami
| |
bibliografia podstawowa | |
-JUST IN TIME- sł B. Comden, A. Green muz.J. Styne ar. S.Zegree -MOTHER NATURE'S SON- sł i muz. J. Lenon i P. Mc Cartney ar. M. Wawruk -MARIA - z musicalu West Side Story -LOVE WALKED IN sł. I. Gershwin, muz. G. Gershwin ar. S. Zegree -THEME FROM NEW YORK, NER YORK sł. F. Ebb, muz.J. Kander ar.F. Metis -ALLELUJA D.Brensley -ALL OR NOTHING AT ALL sł. J. Lawrence, muz. A. Altman, ar. K. Shaw -SOMEWHERE OVER THE RAINBOW sł. E.Y. Harburg, muz. H. Arlen, ar. S. Bauer -ET MISERICORDIA Fragment Magnificatu - J. Rutter
| |
bibliografia uzupełniająca | |
-BYE BYE BLACKBIRD sł.M. Dixton, muz. R. Henderson, ar. P. Kraubig -BATUMI z rep. Filipinek ar. Z. Kosmalski -NA CAŁEJ POŁACI ŚNIEG sł. J. Przybora, muz. J. Wassowski, ar. M. Wawruk -MICHELLE s.ł i muz. Lenon/Mc Cartney ar. K.F. Jehrlander
| |
efekty kształcenia - wiedza | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 60.00 | 3.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 4/5182/14039 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Nauka śpiewu w wielogłosowego w oparciu o opracowania standardów jazzowych, muzyki rozrywkowej oraz gospel a' cappella, z towarzyszeniem fortepianu, zespołów instrumentalnych i Big Bandu. Doskonalenie oraz poznawanie nowych technik wokalnych.
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metody praktyczne
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Wykonanie na koncercie utworów przygotowanych w semestrze
|