symbol | jezyk |
---|---|
2/5143 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Zapoznanie studentów z literaturą wokalno-instrumentalną oraz chóralną różnych epok, kompozytorów polskich i obcych, nauka prawidłowego posługiwania się głosem, kształcenie głosu, rozwijanie wrażliwości intonacyjno - emisyjnej, nauka śpiewania w wielogłosie, umiejętność współpracy między zespołem chóralnym a instrumentalnym, orkiestrą, rozwijanie ekspresji muzycznej poprzez śpiew, przygotowanie zespołu do udziału w koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych.
| |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
- brak danych - | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
zajęcia indywidualne z emisji głosu, umiejętność czytanie nut głosem, umiejętność czytania partytur | |
bibliografia podstawowa | |
Utwory na chóry a cappella, formy wokalno-instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, instrumentów, fortepianu.
| |
bibliografia uzupełniająca | |
- brak danych - | |
efekty kształcenia - wiedza | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 60.00 | 3.0 | ćwiczenia | zaliczenie | mgr Wiktoria Batarowska, dr Błażej Połom, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5143/13949 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
studia partytury, ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach / wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga/, oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych, dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób: Nieobecności - ocena w punktach 0 23-25 1-2 21-22 3-4 19-20 5-6 17-18 7 16 8 15 9 14 10 13 Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 60.00 | 3.0 | ćwiczenia | zaliczenie | mgr Wiktoria Batarowska, dr Błażej Połom, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, | 2/5143/13965 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
studia partytury, ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach / wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga/, oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych, dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób: Nieobecności - ocena w punktach 0 23-25 1-2 21-22 3-4 19-20 5-6 17-18 7 16 8 15 9 14 10 13 Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru
|