Europejski System Akumulacji i Transferu Punktów
» Strona główna

Chór

symboljezyk
2/5122
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu

Zapoznanie studentów z literaturą wokalno-instrumentalną oraz chóralną różnych epok, kompozytorów polskich i obcych, nauka prawidłowego posługiwania się głosem, kształcenie głosu, rozwijanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej, nauka śpiewania w wielogłosie, umiejętność współpracy między zespołem chóralnym a instrumentalnym, orkiestrą, rozwijanie ekspresji muzycznej poprzez śpiew, przygotowanie zespołu do udziału w koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych.

sposób realizacji
zajęcia stacjonarne
wymagania wstępne i dodatkowe

nie dotyczy

zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu

zajęcia indywidualne z emisji głosu, umiejętność czytanie nut głosem, umiejętność czytania partytur

bibliografia podstawowa

Utwory na chóry a cappella, formy wokalno-instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, instrumentów, fortepianu.

bibliografia uzupełniająca

nie dotyczy

efekty kształcenia - wiedza

efekty kształcenia - umiejętności

efekty kształcenia - kompetencje społeczne

Semestry

Instrumentalistyka
Gra na instrumencie (gitara) (licencjackie, stacjonarne, obowiązuje od: 20/zimowy)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
160.003.0ćwiczeniazaliczeniemgr Wiktoria Batarowska, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, 2/5122/13884
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

studia partytury, ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach (wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga) oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób:

Nieobecności - ocena w punktach

0   -  23-25

1-2 - 21-22

3-4 - 19-20

5-6 - 17-18

7   -  16

8   -  15

9   -  14

10 -  13

Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
260.003.0ćwiczeniazaliczeniemgr Wiktoria Batarowska, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, 2/5122/13897
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

studia partytury, ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach (wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga) oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób:

Nieobecności - ocena w punktach

0   -  23-25

1-2 - 21-22

3-4 - 19-20

5-6 - 17-18

7   -  16

8   -  15

9   -  14

10 -  13

Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
360.003.0ćwiczeniazaliczeniemgr Wiktoria Batarowska, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, 2/5122/13910
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

studia partytury, ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach (wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga) oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób:

Nieobecności - ocena w punktach

0   -  23-25

1-2 - 21-22

3-4 - 19-20

5-6 - 17-18

7   -  16

8   -  15

9   -  14

10 -  13

Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
460.003.0ćwiczeniazaliczeniemgr Wiktoria Batarowska, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, 2/5122/13921
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

studia partytury, ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach (wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga) oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób:

Nieobecności - ocena w punktach

0   -  23-25

1-2 - 21-22

3-4 - 19-20

5-6 - 17-18

7   -  16

8   -  15

9   -  14

10 -  13

Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
560.003.0ćwiczeniazaliczeniemgr Wiktoria Batarowska, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, 2/5122/13932
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

studia partytury, ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach (wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga) oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób:

Nieobecności - ocena w punktach

0   -  23-25

1-2 - 21-22

3-4 - 19-20

5-6 - 17-18

7   -  16

8   -  15

9   -  14

10 -  13

Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
660.003.0ćwiczeniazaliczeniemgr Wiktoria Batarowska, dr Beata Śnieg, prof. dr hab. Marcin Tomczak, 2/5122/13940
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

studia partytury, ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Przedmiot zaliczany jest na podstawie frekwencji na zajęciach i koncertach (wg imiennej listy prowadzonej przez pedagoga) oraz oceny znajomości repertuaru i umiejętności wokalnych dokonanej przez prowadzącego zajęcia. Ocena kształtowana jest w relacji do frekwencji w następujący sposób:

Nieobecności - ocena w punktach

0   -  23-25

1-2 - 21-22

3-4 - 19-20

5-6 - 17-18

7   -  16

8   -  15

9   -  14

10 -  13

Więcej niż 10 - niezaliczenie semestru

wykonanie: www.ansta.pl