symbol | jezyk |
---|---|
2/5120 | polski |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z historią, budową i funkcjonowaniem własnego instrumentu, zasadami konserwacji oraz dokonywania niektórych napraw we własnym zakresie | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
zdany egzamin wstępny | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
nie dotyczy | |
bibliografia podstawowa | |
Bibliografia dobrana do specyfiki danego instrumentu | |
bibliografia uzupełniająca | |
nie dotyczy | |
efekty kształcenia - wiedza | |
Efektem prowadzonych zajęć jest lepsze poznanie swojego instrumentu od strony technicznej, warsztatowej, zrozumienie zasad działania mechaniki i jej wpływu na działanie instrumentu. | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
Student uczestniczący aktywnie w zajęciach potrafi wykonać drobne korekty, naprawy i zdobywa wiedzę o prawidłowej konserwacji instrumentu. | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
Efektem uczestnictwa w zajęciach jest zdobycie podstawowej wiedzy o instrumencie i jego szczegółach budowy, co przekłada się na umiejętność wytłumaczenia zasad działania instrumentu uczniom i innym muzykom. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie bez oceny | mgr Marek Stefaniak, | 2/5120/13882 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Budowa, konserwacja i strojenie instrumentu, poznanie sposobów wykonywania drobnych napraw i korekt. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Obecność na zajęciach i aktywne uczestnictwo. |