symbol | jezyk |
---|---|
1/4940 | polski |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
1. CELE I CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z rozwojem systemów pozyskiwania publiczności, głównymi pojęciami, treściami przedmiotowego kształcenia marketingowego, a także procesami i metodami wykorzystaniem marketingu i promocji w pozyskiwaniu środków na organizację imprez artystycznych. Celem przedmiotu jest też zdobycie umiejętności w budowaniu artystycznego wizerunku (znaczenia marki na rynku muzycznym), wykorzystania sponsoringu w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz poznanie nowych modeli biznesowych na rynku muzycznym. Umiejętność pisania współczesnego życiorysu. 2. ZAŁOŻENIA PRZEDMIOTU:
| |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
| |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
| |
bibliografia podstawowa | |
| |
bibliografia uzupełniająca | |
| |
efekty kształcenia - wiedza | |
- student definiuje problematykę promocji i marketingu dóbr kultury (K_W06) | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
- student dostrzega i rozwiązuje problemy rynku muzycznego (K_U13) | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
- student wykazuje kreatywność w promocji własnej osoby (K_K05, K_K07) |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | 15.00 | 1.0 | wykład | zaliczenie bez oceny | prof. dr hab. Anna Janosz, | 1/4940/13454 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
TREŚCI PROGRAMOWE:
EFEKTY KSZTAŁCENIA:
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Zajęcia mają charakter wykładów. W ramach zajęć stosowane są metody:
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w formie odpowiedzi ustnej lub kolokwium warunkowane aktywnością na zajęciach (wykładach). Warunki zaliczenia:
|