symbol | jezyk |
---|---|
2/4364 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Celem jest zdobycie umiejętności konstrukcji stroika. | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
- brak danych - | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
- brak danych - | |
bibliografia podstawowa | |
M. Popkin - Basson reed making Ch. Schillinger - Basson reed making: a pedagogic history | |
bibliografia uzupełniająca | |
Materiały dostępne w periodykach | |
efekty kształcenia - wiedza | |
Podstawowa znajomość w zakresie budowy instrumentu (stroik). Wiedza dotycząca materiałów zastosowanych przy budowie. Wiedza z zakresu konserwacji stroika. | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
Umiejętność własnoręcznej konstrukcji stroika. Doboru fasonu, cieniowania, czyszczenia, konserwacji. | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
Student potrafi własnoręcznie zbudować stroik obojowy. Posiada umiejętności jego konerwacji. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie bez oceny | prof. dr hab. Wojciech Orawiec, | 2/4364/12074 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Teoria budowy stroika z wyszczególnieniem dokładnych danych dotyczących konstrukcji. Student potrafi zbudować własnoręcznie działający stroik | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Omówienie konstrukcji, rodzajów, budulca, materiałów stroików. Zajęcia praktyczne z budowy stroików pod okiem pedagoga. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Własnoręcznie przygotowany, sprawnie działający stroik Obecność na większości zajęć Znajomość materiału dydaktycznego |