symbol | jezyk |
---|---|
2/4344 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z budową i funkcjonowaniem własnego instrumentu, zasadami konserwacji, strojenia czy dokonywania napraw we własnym zakresie | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
Podstawowa znajomość budowy klawesynu | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
Charakter przedmiotu jest zbyt specjalistyczny dlatego trudno jest dobrać fakultatywne zajęcia, które w sposób widoczny wpływałyby na podniesienie poziomu wiedzy zdobywanej podczas zajęć. | |
bibliografia podstawowa | |
Bibliografia dobrana do specyfiki danego instrumentu
| |
bibliografia uzupełniająca | |
Bibliografia dobrana do specyfiki danego instrumentu
| |
efekty kształcenia - wiedza | |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student posiada gruntowną wiedzę dotyczącą budowy instrumentów i ich ewentualnej konserwacji, napraw, strojenia (w zależności od specyfiki danego instrumentu) | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student potrafi korygować drobne usterki w funkcjonowaniu swojego instrumentu | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student potrafi wypowiadać się w sposób kompetentny na temat funkcjonowania swojego instrumentu oraz objaśniać innym jego budowę i działanie |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie bez oceny | dr Mirosław Adrjanczyk, mgr Robert Kubiś, mgr Jacek Sikorski, mgr Marek Stefaniak, mgr Tomasz Walczak, | 2/4344/12039 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Budowa i funkcjonowanie instrumentu, nazewnictwo poszczególnych elementów, samodzielne dokonywanie drobnych napraw, strojenia (w zależności od specyfiki danego instrumentu) | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Obecność na zajęciach i aktywne w nich uczestnictwo |