symbol | jezyk |
---|---|
2/3903 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Celem nauczania jest przygotowanie studenta do prowadzenia zespołów kameralnych w szkole muzycznej I stopnia, kształcenie umiejętności pracy zespołowej, nabywanie umiejętności zespołowej interpretacji dzieła muzycznego, doskonalenie gry a vista. | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
Odpowiedni poziom opanowania techniki gry, podstawowa umiejętność czytania nut a vista. | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
----- | |
bibliografia podstawowa | |
Repertuar wybrany przez pedagoga | |
bibliografia uzupełniająca | |
Marchwiński J., O partnerstwie w muzyce, Warszawa 2001 | |
efekty kształcenia - wiedza | |
absolwent posiada ogólną znajomość literatury kameralnej związanej ze swoją specjalnością | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
absolwent posiada znajomość i umiejętność wykonywania reprezentatywnego repertuaru kameralnego związanego ze swoją specjalnością | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
absolwent umie gromadzić, analizować i w świadomy sposób interpretować potrzebne informacje z zakresu kameralistyki |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | 16.00 | 3.0 | wykład | kolokwium | dr Mirosław Adrjanczyk, st. wykł. Elżbieta Czapor, dr hab. Bogna Czerwińska-Szymula, prof. Edward Daniecki, as. mgr Dorota Dąbrowska, dr Monika Dżuła-Radkiewicz, dr hab. Błażej Goliński, mgr Tadeusz Kassak, dr hab. Paweł Kukliński, prof. AM, dr hab. Robert Kwiatkowski, prof. dr hab. Jadwiga Lewczuk, mgr Emilia Majewska, prof. dr hab. Bogdan Ocieszak, prof. dr hab. Krzysztof Olczak, prof. dr hab. Wojciech Orawiec, dr hab. Elżbieta Pasierowska, prof. AM, prof. zw. Jan Paterek, kw. II st. Szymon Pawłowski, prof. AM, prof. dr hab. Anna Prabucka-Firlej, st. wykł. Ewa Raatz, prof. dr hab. Józef Raatz, prof. dr hab. Elżbieta Rosińska, prof. dr hab. Tadeusz Samerek, prof. dr hab. Małgorzata Skotnicka, dr Marian Stefanowicz, dr Mirosława Sumlińska, mgr Bożena Szull-Talar, dr hab. Grzegorz Wieczorek, prof. AM, dr hab. Andrzej Wojciechowski, prof. AM, dr hab. Paweł Zagańczyk, | 2/3903/10926 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Repertuar uzależniony jest od składu instrumentalnego zespołu. Efektem kształcenia jest opanowanie minimum 15 minut programu. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie ze stopniem na podstawie obecności na zajęciach (minimum 50%) oraz kolokwium. Kryteria oceniania: prawidłowa realizacja tekstu muzycznego, umiejętności warsztatowe poszczególnych członków zespołu, wspólna interpretacja dzieła muzycznego, intonacja, frazowanie, stylistyka wykonywanego dzieła muzycznego. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | 14.00 | 3.0 | wykład | kolokwium | dr Mirosław Adrjanczyk, st. wykł. Elżbieta Czapor, dr hab. Bogna Czerwińska-Szymula, prof. Edward Daniecki, as. mgr Dorota Dąbrowska, dr Monika Dżuła-Radkiewicz, dr hab. Błażej Goliński, mgr Tadeusz Kassak, dr hab. Paweł Kukliński, prof. AM, dr hab. Robert Kwiatkowski, prof. dr hab. Jadwiga Lewczuk, mgr Emilia Majewska, prof. dr hab. Bogdan Ocieszak, prof. dr hab. Krzysztof Olczak, prof. dr hab. Wojciech Orawiec, dr hab. Elżbieta Pasierowska, prof. AM, prof. zw. Jan Paterek, kw. II st. Szymon Pawłowski, prof. AM, prof. dr hab. Anna Prabucka-Firlej, st. wykł. Ewa Raatz, prof. dr hab. Józef Raatz, prof. dr hab. Elżbieta Rosińska, prof. dr hab. Tadeusz Samerek, prof. dr hab. Małgorzata Skotnicka, dr Marian Stefanowicz, dr Mirosława Sumlińska, mgr Bożena Szull-Talar, dr hab. Grzegorz Wieczorek, prof. AM, dr hab. Andrzej Wojciechowski, prof. AM, dr hab. Paweł Zagańczyk, | 2/3903/10937 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Repertuar uzależniony jest od składu instrumentalnego zespołu. Efektem kształcenia jest opanowanie minimum 15 minut programu. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie ze stopniem na podstawie obecności na zajęciach (minimum 50%) oraz kolokwium. Kryteria oceniania: prawidłowa realizacja tekstu muzycznego, umiejętności warsztatowe poszczególnych członków zespołu, wspólna interpretacja dzieła muzycznego, intonacja, frazowanie, stylistyka wykonywanego dzieła muzycznego. |