symbol | jezyk |
---|---|
1/3635 | polski |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
| |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
Obsługa komputera osobistego. | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
- | |
bibliografia podstawowa | |
Siemieniecki B.: Komputer w edukacji. Podstawowe problemy technologii informacyjnej, Wyd. Adam Marszałek Toruń 1999; Lewowicki T., Siemieniecki B. (red.): Współczesna technologia informacyjna i edukacja medialna, Wyd. Adam Marszałek Toruń 2004; Lewowicki T., Siemieniecki B.: Media w procesie informacyjno-komunikacyjnym, Wyd. Adam Marszałek Toruń 2004 | |
bibliografia uzupełniająca | |
Jabłońska M. (red.): Estetyka. Sztuka. Media. Przestrzenie i konteksty pedagogiczne, Wyd. Atut Wrocław 2008; Gajda J.: Media w edukacji, Wyd. Impuls Kraków 2008; Osiński Z.: Technologia informacyjna w edukacji humanistycznej, Wyd. Mado Poznań 2005. | |
efekty kształcenia - wiedza | |
1. posiada wiedzę umożliwiającą docieranie do niezbędnych informacji dotyczących specjalności dyrygentury symfoniczno-operowej (książki, nagrania, materiały nutowe, Internet), ich analizowanie i interpretowanie we właściwy sposób (K_W05) | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
1. rozwiązuje problemy techniczne związane ze specyfiką przedmiotu (K_U11) | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
1. rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie (K_K01) |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie bez oceny | ad. dr Radosław Łuczkowski, | 1/3635/10003 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Przedmiot prowadzony jest w grupach do 10 osób. Wszystkie nowo wprowadzane elementy programowe wykładający objaśnia, opisuje, ew. ilustruje, następnie studenci wykonują ćwiczenia na komputerach. Program pracy w danym semestrze podzielony jest na kilka działów, z których każdy kończy się testem. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Przedmiot ma charakter ćwiczeniowy i zaliczenie semestru bez oceny dokonuje się na podstawie frekwencji studentów oraz zaliczeń kolokwiów cząstkowych (testów), przygotowanych przez wykładającego. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie bez oceny | ad. dr Radosław Łuczkowski, | 1/3635/10004 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Przedmiot prowadzony jest w grupach do 10 osób. Wszystkie nowo wprowadzane elementy programowe wykładający objaśnia, opisuje, ew. ilustruje, następnie studenci wykonują ćwiczenia na komputerach. Program pracy w danym semestrze podzielony jest na kilka działów, z których każdy kończy się testem. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Przedmiot ma charakter ćwiczeniowy i zaliczenie semestru bez oceny dokonuje się na podstawie frekwencji studentów oraz zaliczeń kolokwiów cząstkowych (testów), przygotowanych przez wykładającego. |