symbol | jezyk |
---|---|
4/3181 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
| |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
metodyka i teoria edukacji, technologie informacyjne | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
warsztaty technik multimedialnych | |
bibliografia podstawowa | |
Baker D. L. (2004) HTML. Kurs webmastera, Helion, Gliwice. Bednorz J. (red.) (2005) Komputer w dydaktyce, KANA, Gliwice. Bednorz J. (red.) (2006) Multimedia w dydaktyce, KANA, Gliwice. Brodziński T., Wenta K. (red.) (1998) Techniki multimedialne w technice, edukacji ekologicznej i kształceniu zawodowym, Szczecin. Brodziński T. (red.) (1999) Rola edukacji informatycznej w technice i jej związek z wychowaniem ekologicznym i wychowaniem zawodowym, Szczecin. Brodziński T. (red.) (2000) Technologia informatyczna w edukacji i przygotowaniu zawodowym, Szczecin. Brown T. (2004) Cubase SX. Szybki start, Helion, Gliwice. Goban- Klas T. (2000) Media i komunikowanie masowe: teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Warszawa. Kubiak M. (1999) Słownik technologii informacyjnej. Mikom, Warszawa. | |
bibliografia uzupełniająca | |
Sokół M. (2002) ABC języka HTML, Helion, Gliwice. Sokół R. (2002) MP3 i DivX. Ćwiczenia praktyczne, Helion, Gliwice. Sokół R. (2003) Tworzenie stron WWW. Kurs, Helion, Gliwice. Stępień M. (2002) MIDI. Cyfrowy interfejs instrumentów muzycznych, Helion, Gliwice. Tanenbaum A. S. (2004) Sieci komputerowe, Helion, Gliwice. Toborowicz I. (red.) (2006) Internet w dydaktyce, KANA, Gliwice. Williams R., Tollet J, Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?, Helion, Gliwice. Wrona M. (2000) Niebezpieczeństwo komputerowe, RM, Warszawa.
Oprogramowanie: Microsoft PowerPoint, OpenOffice Impress, Audacity, Wavelab, Sound Forge, InterVideo WinDVD Creator, Pinnacle Studio, Windows Movie Maker, Adobe Flash, Finale 2008, Finale NotePad, Composer | |
efekty kształcenia - wiedza | |
zna sposób funkcjonowania szkoły podstawowej, jej strukturę organizacyjną oraz sposób prowadzenia dokumentacji | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
w sposób praktyczny wykorzystuje pogłębioną wiedzę dotyczącą szerokich aspektów pedagogiki w oparciu o nowoczesne technologie multimedialne | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
jest przygotowany oraz posiada wszelkie kompetencje do samodzielnej pracy jako nauczyciel na każdym szczeblu edukacyjnym |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie | mgr Katarzyna Tamulis, | 4/3181/8854 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
warsztaty, metody praktyczne: realizacji zadań oraz ćwiczeń | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | 15.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie | mgr Katarzyna Tamulis, | 4/3181/8855 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
warsztaty, metody praktyczne: realizacji zadań oraz ćwiczeń | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
|