symbol | jezyk |
---|---|
4/3034 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
1. Ugruntowanie nabytej wiedzy i rozszerzenie umiejetnosci w stosowaniu struktur gramatycznych języka angielskiego. 2. Nabycie umiejętności pozwalających na nawiązanie i poprowadzenie rozmowy nastawionej na konkretny temat. 3. Nabycie umiejętności pozwalających na zrozumienie struktur gramatycznych w tekście pisanym,przede wszystkim z dziedziny muzyki. | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
1. test 2. rozmowa kwalifikacyjna | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
1. czytanie prasy anglojęzycznej 2. korzystanie z internetu | |
bibliografia podstawowa | |
podręczniki wiodących wydawnictw takich jak OUP, Pearson, Macmillan, CUP. | |
bibliografia uzupełniająca | |
materiały własne lektora, internet, piosenki, filmy w wersji oryginalnej | |
efekty kształcenia - wiedza | |
Student posiada znajomość zasad gramatycznych jezyka angielskiego na poziomie B2 wedlug Europejskiego Opisu Ksztalcenia Językowego. | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
Student potrafi 1. porozumiewać sie w języku angielskim w zakresie umiejętności językowych | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
Student potrafi zorganizować pracę indywidualną. 2. Posiada umiejętność współpracy przy realizacji zadań w grupie.3. Angażuje sie w pracę i wykazuje własną inicjatywę w zakresie opanowywania struktur gramatycznych. |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | 30.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | Ewa Helman, as. mgr, | 4/3034/8518 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
1. wprowadzenie podstawowych pojęć opisu gramatycznego i ich wzajemne zależnośći 2. czasownik - podział czasowników na lexical auxilieries, state/dynamics , czasowniki nieregularne. 3. czasy wyrażające terażniejszość - Present Simple, Present Continuous 4. czasy wyrażające przeszłość - definite, indefinite past - Past Simple, Past Contiuous, Present Perfect 5. czasy wyrażające przyszłóśc - Future Simple, Future Continuous, Present Continous | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
wykłady w połączeniu z aktywizowaniem studentów w celu swobodnego wykorzystania zdobytej wiedzy gramatycznej w praktyce. | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
systematyczne odrabianie zadanych prac, aktywne uczestnictwo w zajęciach, testy sprawdzające postępy studentow |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | 30.00 | 2.0 | ćwiczenia | egzamin | Ewa Helman, as. mgr, | 4/3034/8519 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
1. Mowa zależna - różne rodzaje zdań wyrażone w mowie zależnej typu zdania oznajmujące, pytania, polecenia, prośby. 2. Strona bierna i jej różne funkcje 3. Zdania warunkowe wyrażające przyszłość, terażniejszość oraz przeszłość z uwzględnieniem zdań warunkowych zwanych ' mixed conditionals' | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
wyklady w połączeniu z aktywizowaniem studentów w celuswpbodnego wykorzystania zdobytej wiedzy gramatycznej w praktyce | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
systematyczne odrabianie zadanych prac, aktywny udział w zajęciach, testy sprawdzające postępy studentów. |