Europejski System Akumulacji i Transferu Punktów
» Strona główna

Gramatyka jęz. angielskiego

symboljezyk
4/3034
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu

1. Ugruntowanie nabytej wiedzy i rozszerzenie umiejetnosci w stosowaniu struktur gramatycznych języka angielskiego. 2. Nabycie umiejętności pozwalających na nawiązanie i poprowadzenie rozmowy nastawionej na konkretny temat. 3. Nabycie umiejętności pozwalających na zrozumienie struktur gramatycznych w tekście pisanym,przede wszystkim z dziedziny muzyki.  

sposób realizacji
zajęcia stacjonarne
wymagania wstępne i dodatkowe

1. test

2. rozmowa kwalifikacyjna

zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu

1. czytanie prasy anglojęzycznej

2. korzystanie z internetu

bibliografia podstawowa

podręczniki wiodących wydawnictw takich jak OUP, Pearson, Macmillan, CUP.

bibliografia uzupełniająca

materiały własne lektora, internet, piosenki, filmy w wersji oryginalnej

efekty kształcenia - wiedza

Student posiada znajomość zasad gramatycznych jezyka angielskiego na poziomie B2 wedlug Europejskiego Opisu Ksztalcenia Językowego.

efekty kształcenia - umiejętności

Student potrafi 1. porozumiewać sie w języku angielskim w zakresie umiejętności językowych
.2. Potrafi wyszukiwać,analizować i selekcjonować informacje z wykorzystaniem różnych zródeł. 3. Wykazuje umiejętność samodzielnej pracy nad doskonaleniem poprawnej gramatycznie wypowiedzi.

efekty kształcenia - kompetencje społeczne

Student potrafi zorganizować pracę indywidualną. 2. Posiada umiejętność współpracy przy realizacji zadań w grupie.3. Angażuje sie w pracę i wykazuje własną inicjatywę w zakresie opanowywania struktur gramatycznych.

Semestry

Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej
Edukacja muzyczna zintegrowana z językiem angielskim (licencjackie, stacjonarne, obowiązuje od: 12/zimowy)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
530.002.0ćwiczeniazaliczenie Ewa Helman, as. mgr, 4/3034/8518
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

1. wprowadzenie podstawowych pojęć opisu gramatycznego i ich wzajemne zależnośći

2. czasownik - podział czasowników na lexical auxilieries, state/dynamics , czasowniki nieregularne.

3. czasy wyrażające terażniejszość - Present Simple, Present Continuous

4. czasy wyrażające przeszłość - definite, indefinite past - Past Simple, Past Contiuous, Present Perfect

5. czasy wyrażające przyszłóśc - Future Simple, Future Continuous, Present Continous

metody dydaktyczne

wykłady w połączeniu z aktywizowaniem studentów w celu swobodnego wykorzystania zdobytej wiedzy gramatycznej w praktyce.

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

systematyczne odrabianie zadanych prac, aktywne uczestnictwo w zajęciach, testy sprawdzające postępy studentow

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
630.002.0ćwiczeniaegzamin Ewa Helman, as. mgr, 4/3034/8519
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

1. Mowa zależna - różne rodzaje zdań wyrażone w mowie zależnej typu zdania oznajmujące, pytania, polecenia, prośby.

2. Strona bierna i jej różne funkcje

3. Zdania warunkowe wyrażające przyszłość, terażniejszość oraz przeszłość z uwzględnieniem zdań warunkowych zwanych ' mixed conditionals'

metody dydaktyczne

wyklady w połączeniu z aktywizowaniem studentów w celuswpbodnego wykorzystania zdobytej wiedzy gramatycznej w praktyce

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

systematyczne odrabianie zadanych prac, aktywny udział w zajęciach, testy sprawdzające postępy studentów.

wykonanie: www.ansta.pl