symbol | jezyk |
---|---|
4/2706 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
-przygotowanie repetuaru do zajęć z sekcją akompaniującą -efektywna i stylistycznie optymalna współpraca z wokalistą -tworzeni zarusu aranzacyjnego opracowywanych z wokalistą utworów -właściwy dobór tonacji -pomoc w opanowaniu materiału muzycznego | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
-określenie optymalnegp tempa -ustalenie właściwej harmonii -kontrola poprawności -troska o intonację, dykcję oraz problemy języka obcego | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
- fortepian jazzowy -zaspoły instrumentalne -harmonia jazzowa -harmonia pop-music | |
bibliografia podstawowa | |
-The New Real Book - vol I-III -The Latin Book -The Real Book of Blues - The Standards Real Book
| |
bibliografia uzupełniająca | |
-The Colorado Cookbook | |
efekty kształcenia - wiedza | |
posiada znajomość stylów muzycznych i związanych z nim tradycji wykonawczych,szczególnie w obrębie repertuaru jazzowego i pop-music | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
jest świadomy wykorzystania zasobów swej intuicji,emocjonalności i wyobraźni w zakresie ekspresji artystycznej,szczególnie w zakresie improwiazcji | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
posiada umiejętność współpracy i integracji podczas realizacji zespołowych zadań projektowych oraz prazach organizacyjnych i artystycznych związanych z różnymi przedsięwzięciami artstycznymi |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | 30.00 | 1.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr Ireneusz Wojtczak, | 4/2706/7691 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
4 standardy jazzowe 1 utwór / blues 1 utwór /fusion rytmy nieparzyste 1 utwór z polskim tesktem | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
-prezentacja porównywanie wykonań różnych artystów - internet -dyskusja inratpretacyjna | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
zal. przez pedagoga i wykonanie repertuaru |