symbol | jezyk |
---|---|
4/2662 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Celem przedmiotu jest metodologiczne przygotowanie do pisania pracy magisterskiej, zakreślenie obszaru tematycznego, sformułowanie tematu oraz stworzenie wstępnej struktury pracy | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
Warunkiem uczęszczania na zajęcia jest zaliczenie przedmiotu "Seminarium pracy licencjackiej" | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
Metodologia badań pedagogicznych | |
bibliografia podstawowa | |
Góralski A., Metody badań pedagogicznych w zarysie, Warszawa 1989. - Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 1999. - Nalaskowski S., Z metodologii badań pedagogicznych, Olecko 1994. - Niemierko B., Pomiar sprawdzający w dydaktyce, Warszawa 1990. - Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1995. - Zaczyński W., Statystyka w pracy badawczej nauczyciela, Warszawa 1997. | |
bibliografia uzupełniająca | |
Literatura dobrana zgodnie z tematyką prac magisterskich | |
efekty kształcenia - wiedza | |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student: posiada wiedzę dotyczącą swobodnego korzystania z różnorodnych mediów (książki, nagrania, materiały nutowe, Internet, nagrania archiwalne itp..) oraz umiejętność samodzielnego poszerzania i rozwijania wiedzy dotyczącej swej specjalności | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student: posiada umiejętność tworzenia rozbudowanych prezentacji w formie słownej i pisemnej (także o charakterze multimedialnym) na tematy dotyczące zarówno własnej specjalności, jak i szerokiej problematyki z obszaru sztuki, wykazując zdolność formułowania własnych sądów i wyciągania trafnych wniosków | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
W wyniku przeprowadzonych zajęć student: jest przekonany o konieczności i donisłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej; dostrzeba i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 15.00 | 2.0 | wykład | zaliczenie | dr Gabriela Konkol, | 4/2662/7570 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Dyskusja, praca z tekstem | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Pisemna praca seminaryjna |