symbol | jezyk |
---|---|
2/1803 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Poznanie różnych metod nauczania gry na instrumentach perkusyjnych.
Poznanie teorii podstaw gry na instrumentach perkusyjnych.
Poznanie specyfiki nauczania gry na różnych instrumentach perkusyjnych.
Nabieranie umiejętności w samodzielnym prowadzeniu lekcji.
Planowanie lekcji na róznych etapach pracy nad uyworami.
Nabieranie umiejętności w prowadzeniu korekty technicznej w prowadzeniu ucznia.
Umiejętność przeprowadzenia analizy różnorodnych stylistycznie utworów na perkusje | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
Ukończone studia licencjackie w specjalności gra na perkusji | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
Praktyki pedagogiczna | |
bibliografia podstawowa | |
Ze wzgledu na brak literatury metodycznej w specjalności perkusja ogólne założenia pedagogiczne oparte na literaturze specjalistycznej innych instrumentów
Katarzyna Jaraszewswka Słomko - zagadnienia poczatkowego nauczania gry na fortepianie Lech Miklaszewski - Zarys metodyki początkowego nauczania gry na fortepianie | |
bibliografia uzupełniająca | |
J. Stojko - Szkoła gry na instrumenty perkusyjne | |
efekty kształcenia - wiedza | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 15.00 | 1.0 | wykład | zaliczenie | dr Mirosław Adrjanczyk, | 2/1803/5254 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Poznanie różnych metod nauczania gry na instrumentach perkusyjnych.
Poznanie teorii podstaw gry na instrumentach perkusyjnych.
Poznanie specyfiki nauczania gry na różnych instrumentach perkusyjnych.
Nabieranie umiejętności w samodzielnym prowadzeniu lekcji.
Planowanie lekcji na róznych etapach pracy nad uyworami.
Nabieranie umiejętności w prowadzeniu korekty technicznej w prowadzeniu ucznia.
Umiejętność przeprowadzenia analizy różnorodnych stylistycznie utworów na perkusje
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Wykłady i ćwiczenia
Omawianie zagadnień pedagogicznych napotykanych w ramach praktyk pedagogicznych
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Kolokwium
Kryteria oceniania: 100 % oceny odpowiedzi na 1 pytanie |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 15.00 | 1.0 | wykład | kolokwium | dr Mirosław Adrjanczyk, | 2/1803/5255 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Poznanie różnych metod nauczania gry na instrumentach perkusyjnych.
Poznanie teorii podstaw gry na instrumentach perkusyjnych.
Poznanie specyfiki nauczania gry na różnych instrumentach perkusyjnych.
Nabieranie umiejętności w samodzielnym prowadzeniu lekcji.
Planowanie lekcji na róznych etapach pracy nad uyworami.
Nabieranie umiejętności w prowadzeniu korekty technicznej w prowadzeniu ucznia.
Umiejętność przeprowadzenia analizy różnorodnych stylistycznie utworów na perkusje
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
Wykłady i ćwiczenia
Omawianie zagadnień pedagogicznych napotykanych w ramach praktyk pedagogicznych
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Egzamin
Kryterium oceniania: 100% oceny odpowiedzi na 3 pytania. |