Europejski System Akumulacji i Transferu Punktów
» Strona główna

Chór

symboljezyk
2/1776
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu

Zajęcia zbiorowe prowadzone w wymiarze 2 godzin w trakcie trwania zjazdu mające na celu rozwijanie umiejętności wokalnych, naukę prawidłowej emisji głosu oraz poznanie metod prowadzenia chórów i zespołów wokalnych.

 

 

sposób realizacji
zajęcia stacjonarne
wymagania wstępne i dodatkowe

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- czytania nut głosem - czytanie a vista

- samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu

- śpiewanie utworów wielogłosowych w różnych stylach

 - praca z zespołem

 

 

 

bibliografia podstawowa

 - standardy jazzowe w opracowaniach na chór

 - gospel

 - musical

 - utwory klasyczne

 

bibliografia uzupełniająca

nie dotyczy

efekty kształcenia - wiedza

efekty kształcenia - umiejętności

efekty kształcenia - kompetencje społeczne

Semestry

Pedagogika Instrumentalna
Gra na akordeonie (licencjackie, niestacjonarne, obowiązuje od: 10/zimowy)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
115.002.0ćwiczeniazaliczeniedr hab. Małgorzata Kuchtyk, 2/1776/5161
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- poznawanie różnorodnej literatury chóralnej

- nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista

- nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

 

metody dydaktyczne

metoda praktyczna

 

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów.

 Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz  stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.

 

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
215.002.0ćwiczeniazaliczeniedr hab. Małgorzata Kuchtyk, 2/1776/5169
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

 

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- poznawanie różnorodnej literatury chóralnej

- nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista

- nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

 

metody dydaktyczne

metoda praktyczna

 

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów.

 Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz  stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.

 

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
315.002.0ćwiczeniazaliczeniedr hab. Małgorzata Kuchtyk, 2/1776/5177
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- poznawanie różnorodnej literatury chóralnej

- nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista

- nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

 

metody dydaktyczne

metoda praktyczna

 

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów.

 Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz  stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.

 

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
415.002.0ćwiczeniazaliczeniedr hab. Małgorzata Kuchtyk, 2/1776/5185
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- poznawanie różnorodnej literatury chóralnej

- nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista

- nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

 

metody dydaktyczne

metoda praktyczna

 

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów.

 Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz  stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.

 

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
515.002.0ćwiczeniazaliczeniedr hab. Małgorzata Kuchtyk, 2/1776/5192
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- poznawanie różnorodnej literatury chóralnej

- nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista

- nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

 

metody dydaktyczne

metoda praktyczna

 

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów.

 Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz  stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.

 

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
615.002.0ćwiczeniazaliczeniedr hab. Małgorzata Kuchtyk, 2/1776/5199
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella

- poznawanie różnorodnej literatury chóralnej

- nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista

- nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu

 

metody dydaktyczne

metoda praktyczna

 

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów.

 Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz  stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.

 

wykonanie: www.ansta.pl