Europejski System Akumulacji i Transferu Punktów
» Strona główna

Chór

symboljezyk
1/1530polski
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu

Zapoznanie studentów z literaturą wokalno-instrumentalną oraz chóralną różnych epok, kompozytorów polskich i obcych, nauka prawidłowego posługiwania się głosem, kształcenie głosu, rozwijanie wrażliwości intonacyjno - emisyjnej, nauka śpiewania w wielogłosie, współpracy między zespołem chóralnym i orkiestrą, rozwijanie ekspresji muzycznej poprzez śpiew, przygotowanie zespołu do udziału w koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych.

sposób realizacji
zajęcia stacjonarne
wymagania wstępne i dodatkowe

nie dotyczy

zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu

emisja głosu

bibliografia podstawowa

Utwory na chóry a cappella, formy wokalno-instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, fortepianu.

bibliografia uzupełniająca

nie dotyczy

efekty kształcenia - wiedza

efekty kształcenia - umiejętności

efekty kształcenia - kompetencje społeczne

Semestry

Kompozycja i Teoria Muzyki
Kompozycja (licencjackie, stacjonarne, obowiązuje od: 10/zimowy)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
130.001.0wykładzaliczenie bez ocenyas. mgr Małgorzata Rolak, 1/1530/4298
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
230.001.0wykładzaliczenie bez ocenyas. mgr Małgorzata Rolak, 1/1530/4314
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
330.001.0wykładzaliczenie bez ocenyas. mgr Małgorzata Rolak, 1/1530/4315
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

semestrwymiar godzinwycena ectsformazaliczeniepedagogsymbol
430.001.0wykładzaliczenie bez ocenyas. mgr Małgorzata Rolak, 1/1530/4316
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia

Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w.

metody dydaktyczne

ćwiczenia

warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania

Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.)

wykonanie: www.ansta.pl