symbol | jezyk |
---|---|
2/1234 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
- brak danych - | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
- brak danych - | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
- brak danych - | |
bibliografia podstawowa | |
- brak danych - | |
bibliografia uzupełniająca | |
- brak danych - | |
efekty kształcenia - wiedza | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 15.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 2/1234/3347 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella - poznawanie różnorodnej literatury chóralnej - nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista - nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metoda praktyczna
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów. Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 15.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 2/1234/3358 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella - poznawanie różnorodnej literatury chóralnej - nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista - nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metoda praktyczna
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów. Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | 15.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 2/1234/3370 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella - poznawanie różnorodnej literatury chóralnej - nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista - nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metoda praktyczna
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów. Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | 15.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 2/1234/3383 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella - poznawanie różnorodnej literatury chóralnej - nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista - nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metoda praktyczna
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów. Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | 15.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 2/1234/3395 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella - poznawanie różnorodnej literatury chóralnej - nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista - nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metoda praktyczna
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów. Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.
|
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | 15.00 | 2.0 | ćwiczenia | zaliczenie | dr hab. Małgorzata Kuchtyk, | 2/1234/3408 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
- śpiewanie utworów klasycznych, rozrywkowych oraz standardów jazzowych z akompaniamentem i a cappella - poznawanie różnorodnej literatury chóralnej - nauka i doskonalenie umiejętności czytania nut głosem - czytanie a vista - nauka metod rozśpiewywania chóru i samodzielne rozśpiewywanie zespołu
| |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
metoda praktyczna
| |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Zaliczenie w kwartetach przynajmniej 2 wybranych z przygotowanych w semestrze utworów. Ocenie podlegać będzie wykonanie oraz stopień wiedzy zdobytej w trakcie przygotowania repertuaru.
|