symbol | jezyk |
---|---|
2/1114 | |
założenia, cele oraz charakterystyka przedmiotu | |
Zapoznanie studentów z literaturą wokalno-instrumentalną oraz chóralną różnych epok, kompozytorów polskich i obcych, nauka prawidłowego posługiwania się głosem, kształcenie głosu, rozwijanie wrażliwości intonacyjno - emisyjnej, nauka śpiewania w wielogłosie, współpracy między zespołem chóralnym i orkiestrą, rozwijanie ekspresji muzycznej poprzez śpiew, przygotowanie zespołu do udziału w koncertach, konkursach i festiwalach muzycznych. | |
sposób realizacji | |
zajęcia stacjonarne | |
wymagania wstępne i dodatkowe | |
nie dotyczy | |
zalecane fakultatywne komponenty przedmiotu | |
emisja głosu | |
bibliografia podstawowa | |
Utwory na chóry a cappella, formy wokalno-instrumentalne z towarzyszeniem orkiestry, fortepianu. | |
bibliografia uzupełniająca | |
nie dotyczy | |
efekty kształcenia - wiedza | |
efekty kształcenia - umiejętności | |
efekty kształcenia - kompetencje społeczne | |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 45.00 | 3.0 | ćwiczenia | zaliczenie | as. mgr Małgorzata Rolak, | 2/1114/2964 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.) |
semestr | wymiar godzin | wycena ects | forma | zaliczenie | pedagog | symbol | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | 45.00 | 3.0 | ćwiczenia | zaliczenie | as. mgr Małgorzata Rolak, | 2/1114/2971 | |||
treści programowe wraz z opisem efektów kształcenia | |||||||||
Wykonywanie partii chóralnych dzieł wokalno-instrumentalnych oraz utworów a cappella z różnych epok, od renesansu do XXI w. | |||||||||
metody dydaktyczne | |||||||||
ćwiczenia | |||||||||
warunek zaliczenia kursu wraz z metodami i kryteriami oceniania | |||||||||
Student oceniany jest na podstawie obecności na zajęciach wg prowadzonej przez pedagoga imiennej listy, aktywności podczas nich oraz obecności na koncertach (konkursach, itd.) |